Viranşehir'de yaz müjdesi: Havuzlar kullanıma açıldı

Viranşehir Belediyesi, sıcaklıkların artmasıyla birlikte Belediye Spor Kompleksi ve yüzme havuzlarını vatandaşların kullanımına açtı.

Viranşehir'de yaz müjdesi: Havuzlar kullanıma açıldı

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Viranşehir Belediyesi, yaz mevsiminin etkisini artırdığı bu günlerde vatandaşların serinleyebileceği sosyal alanları hizmete sunmaya devam ediyor. 

Bu kapsamda Viranşehir Belediye Eş Başkanı Serhat Dicle İnan, Belediye Spor Kompleksi ile Şırnak Mahallesi’nde bulunan yüzme havuzlarının vatandaşların kullanımına açıldığını duyurdu.

BAŞKAN İNAN: YAZ AYLARINI DAHA VERİMLİ VE SAĞLIKLI GEÇİRMELERİNİ AMAÇLIYORUZ

Başkan İnan, özellikle sıcak hava dalgasının etkili olduğu yaz aylarında vatandaşların rahat ve güvenli bir ortamda vakit geçirebilmeleri için çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek, “Halkımızın sosyal yaşamına katkı sunacak projeleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Belediye Spor Kompleksi ve Şırnak Mahallesi’ndeki yüzme havuzlarımız tüm vatandaşlarımızın hizmetindedir. Hem çocuklarımızın hem de gençlerimizin yaz aylarını daha verimli ve sağlıklı geçirmelerini amaçlıyoruz” dedi.

Başkan Serhat Dicle İnan, belediye olarak halkın yaşam kalitesini yükseltecek sosyal, kültürel ve sportif yatırımlara devam edeceklerini vurgulayarak tüm Viranşehir halkını yüzme havuzlarından faydalanmaya davet etti.

Viranşehir'de yaz müjdesi: Havuzlar kullanıma açıldı

İptal

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

0 Yorum

Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!

Tekrar deneyiniz.